Κυριακή, 31 Οκτωβρίου 2010

ΣΕΞ ΣΤΟ STUDIO ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Πάλι φθινόπωρο...Πάλι βροχή...Πάλι ανία και μοναξιά...

Αυτή η μοναξιά της περηφάνιας που σε κάνει να κλείνεσαι μέσα σου μην τυχόν και κρυώσεις την ψυχή φίλων και δικών σου...Μην τυχόν και ζεστάνεις ψυχές μικρές κι ασήμαντες που τρέφονται με στενοχώριες άλλων...
Δεν θέλεις με τίποτε να "χαλαστούν" οι καλές ψυχές μα ούτε οι κακές να χαρούν.Δεν τους έκανες ποτέ την χάρη αυτή...
Είσαι τόσο ωραίος όταν είσαι στ απάνω σου ρε κούκλε.
Νιώθεις τον θαυμασμό των γύρω σου αλλά και ζήλια...
Γιατί θέλεις πολλά απ΄ την πουτάνα τη ζωή?Τόσα έχεις!
Γιατί να μην αποδέχεσαι το λίγο?Γιατί όλα πρέπει να ναι μεγάλα...αρχοντικά?
Τόσες και τόσες φορές το λίγο σού δωσε χαρά!
Ήταν για λίγο όμως ...Ε?

Η επιλογη του σερφαρισματος στο διαδικτυο μονοδρομος και παλι...Παλι θελω να μιλησω μ αγνωστους.Που δεν με ξερουν.

Την κάλεσα στο chat μήπως και νυστάξω.Το μόνο που κατάφερα ήταν σε μισή ώρα να μιλάμε από το τηλέφωνο...
Αντί να με πάρει ο Μορφέας στην αγκαλιά του, έπαιρνα εγώ μια άγνωστη στην αγκαλιά της φωνής μου...
Από ένστικτο θες η από εμπειρία πια μετά από τόσες "τυφλές" γνωριμίες,ένιωσα στα πρώτα λόγια κιόλας πως ήθελε άντρα επειγόντως.Έναν άντρα που θα της έκανε έρωτα.
Κατοικουσε σε πολη μιας ωρας μακρυα απο μενα.Χωρισμενη μ ενα μικρο γιο.Ανταλαξαμε φωτογραφιες με e-mail.
Ηταν ομορφουλα,καστανη,με εντονα χαρακτηριστικα που εξοργιζουν τον αντρικο ερωτικο δυναμισμο.
Κοντουλα μεν αλλα με τεραστια στηθη οπως μου τονισε μετα κι απο φωνης.
Δεν ηθελα να το τραβηξουμε μεχρι αργα, γιατι εβλεπα να ερχετε το τηλεφωνικο σεξ και δεν το ηθελα.Τουλαχιστον αυτη την στιγμη...
Διατηρησα απλα την απαιτουμενη γλυκα στην ατμοσφαιρα θελοντας να καταλαβει οτι δεν παιζω με ανουσιες επικοινωνιες.Ηθελα να νιωσει πως αυτο που εψαχνε νυχτιατικα ειμαι εγω...Εγω θα της εκανα ερωτα.

Την επομενη μιλησαμε παλι απο νωρις κανοντας την ελξη ακομη μεγαλυτερη.Το σαββατο που ερχοταν σε δυο μερες βολευε και τους δυο μας ωστε να παω να την βρω.Ετσι και εγινε.

Στις 12 περιπου το βραδυ του σαββατου, ημουν στην πολη της στο κεντρικο σημειο συναντησης.Εβρεχε καταρακτωδως.Μιλωντας στο τηλεφωνο της εδωσα να καταλαβει ποιο ειναι το αυτοκινητο μου.Την περιμενα μεσα.
Ετρεξε και μπηκε στο αυτοκινητο αλαφιασμενη και βρεγμενη.Σαν καλυτερη μου φαινοταν ζωντανα...
Πριν ακομη καθησει στο καθισμα και με δει καλα καλα,εσκυψα στο μερος της και την αγκαλιασα σφιχτα ελαφρως,θελωντας να της απαλυνω το αλαφιασμα.Ακουγοντας την απολαυση απο τα χειλη της για την αγκαλεια,την καλωσωρισα φιλωντας την γλυκα στο λαιμο.
Μετα κοιταξα τα καστανα της ματια,ακουγοντας να μου λεει...
- Πολυ μου αρεσε αυτο!
Εσκυψα και την φιλησα μ ενα φιλι στα χειλη ολο υποσχεσεις για την εξελιξη της βραδιας.
Μην χανοντας καιρο,μου ειπε πως ετσι χαλια που ειναι ο καιρος,προτιμαει να παμε στπιτι της.
-Πες μου που να παω μωρο μου.
Της ειπα μη δειχνοντας την οτι πεταω απο την χαρα μου που προσπερναμε την ανουσια προκαταρτικη εξοδο.
Φτασαμε στην πολυκατοικια σε λιγα λεπτα.Στο ασανσερ την κρατουσα αγκαλεια, φιλωντας τα μαλια της,θελοντας να με νιωσει οσο γινοταν πιο γρηγορα.
Μπαινοντας στο διαμερισμα που ηταν και επαγγελματικο studio αισθητικης,με οδηγησε στο σαλονακι.Αμεσως μολις καθησα,την τραβηξα και την εβαλα στην αγκαλεια μου,λεγοντας διαφορα που δροσιζαν την ατμοσφαιρα.Μια χαρα εξελισοταν η γνωριμια...
Εφερε κρασακι να πιουμε...Καθισμενη διπλα μου οπως ηταν, δεν μπορουσα να παρω τα ματια μου απο τα πελωρια ολοστρογγυλα στηθη της.
-Μωρο μου εισαι γλυκα.
Της ειπα κανοντας την να χαμογελασει.
Μιλωντας γι αυτα που λενε οι ανθρωποι οταν βρισκονται για πρωτη φορα,εδραιωνα την θεση μου στο διαμερισμα της.
Ο λογος της απλος.Μια απλη κοπελα που στην επαρχιακη πολη δυσκολευοταν να εκδηλωσει τον ερωτισμο της.Δεν ηξερα αν ειχε καιρο να κανει ερωτα,ομως ενιωθα πως με ηθελε πολυ.Τα ματια της με "τρωγανε" οση ωρα της κρατουσα το χερι μιλωντας την.
Μπορει να ξεραμε κι οι δυο πως βρεθηκαμε για καυτη ερωτικη βραδια,ομως το φλερτ δεν ελειπε και ηταν διαχυτο την ατμοσφαιρα.Ηθελα να βγαλει ολα τα γυναικεια αρωματα της.Ηθελα οσο πιο πολλες γευσεις μπορουσα να παρω απο αυτο το θηλυκο και να δωσω οτι ζητουσε η ψυχη της απο μενα.
Οπως κρατουσα το χερι της,απλωσα το αλλο και χαιδεψα το προσωπο της.Εκλεισε τα ματια της απολαμβανοντας το χαδι...Παιρνοντας απο το χερι της το ποτηρι με το κρασι και ακουμπωντας το στο τραπεζακι,πηγα ακομη πιο κοντα της.Συνεχιζοντας να την χαιδευω απαλα στο προσωπο και τα μαλια, Εσκυψα και της εδινα φιλια μικρα στα μαγουλα τοσο κοντα στα χειλη...Ενιωθα την αναμονη στην ανασα της...Την βασανιστικη αναμονη του φιλιου που θα εδειχνε τον δρομο προς την καυτη βραδια που ζητουσε η ψυχη της.


Την φιλησα στα χειλη γλυκα...Η γλυκα εγινε ποθος πους ορμουσε στα χειλη της ψαχνοντας να βρει την γλωσσα της...Να την νιωσει...
Τα χερια μου παντου πανω της...Ταξιδευαν ζητωντας να βρουν τις γλυκες που ειχε κρυμενες στο κορμι της...Ειχα παρει φωτια.
- Παμε μεσα στο κρεβατι μωρο μου καλυτερα.
Μου ειπε ξαναμενη απο τα φιλια και τα χαδια μου.
Πηγαμε μεσα ενω αυτη μπηκε στο μπανιο αφηνοντας με να την περιμενω.Εβγαλα τα ρουχα μου και την περιμενα πινοντας το κρασακι και καπνιζοντας.
Την ειδα να ερχετε φορωντας ενα μπειμπυ ντολ.Τα μεγαλα της στηθη ηταν κυριαρχα στο θεαμα...Ηταν θεικα!Οι ρωγες της μεγαλες με μεγαλο περιγραμα..."Θα τα φαω" σκεφτηκα...
Γονατισε διπλα μου χαμογελαστη...
-Εισαι τρελα μωρο μου...Σε θελω.
Της ειπα χαιδευοντας απαλα το ποδι της οδηγωντας το το χερι μου στον κωλο της.
Την τραβηξα κι αλλο πιο κοντα μου...Ανασηκωθηκα και εβαλα τα χειλη μου στον λαιμο της...Ακουγα ηχους ηδονης να βγαινουν απ τα χειλη της καθως την ρουφαγα και αναβα ακομη πιο πολυ...
Μα ποσο ωραια ακουγεται η ηδονη...Μελωδικα σε παιρνει και σ οδηγει σε κοσμους αλλους... Ονειρικους.
Την εριξα ανασκελα.Αρχισα να φιλαω τα χειλη της και να παιζω με την γλωσσα της...Τα χερια μου απο μονα τους πηγανε στα στηθη της...Επιτελους τα ειχα στα χερια μου!Τα χαιδευα και τα πιεζα καβλωνοντας την...Εσκυψα στα θεικα βυζια της και εγλυφα τις ρωγες της...Τις εγλυφα και τις ρουφουσα απαλα...Η απαλοτητα εγινε δυναμη...Μια δυναμη που την εκανε να βογκα απο ηδονη...
-Μμμμ.....Ααααχ...Μωρο μου...
Την ακουγα να λεει και καβλωνα ακομη πιο πολυ.
Το χερι μου χαιδευε το κορμι της...Δεν αργησε να μπει αναμεσα στα ποδια της...Ρουφωντας και δαγκωνοντας τις ρωγες της,χαιδευα το μουνακι της που ηταν ηδη υγρο...Συνεχιζα να απολαμβανω τα στηθη της με τα χειλη μου γαμωντας το μουνακι της με τα δαχτυλα μου...Ατελειωτη η καβλα μας...
Ο πουτσος μου σαν πετρινος πια, με παρακαλουσε ετοιμος να μπει μεσα της.Δεν ηξερα ποιο αιτημα του κορμιου μου να εκπληρωσω...Της γλωσσας μου που γευοταν τα βυζια της η του πουτσου μου που ηθελε να γαμησει το καβλωμενο απο τα δαχτυλα μου μουνακι της .
Μην αντεχοντας αλλο την καβλα,ανοιξα τα ποδια της και τον καρφωσα μεσα της...
-ΑΑΑΑ....Μωρο μου...Ναι...ναι...
Φωναζε απο καβλα...
Το καυτο της μουνακι ειχε επιτελους τον πουτσο μου μεσα της...Βαθια...
Την γαμουσα δυνατα μιας και οι βυζαρες της και το προστυχα καβλιαρικο προσωπο της,μου εβγαζαν οτι πιο αγριο ειχα μεσα μου...Ηθελα να την ξεσκισω...
Εμπαινα βαθια και δυνατα ολος μεσα της...
-Σε γαμαω καβλα μου....Ειμαι μεσα σου...ΜΜμμμ...
Της ελεγα εξοργισμενος...
-ΑΑΑαααχ...Ναι μωρο μου...Με γαμας...Μ αρεσει...
Ελεγε με καβλωμενη φωνη...Ειχε αφεθει πια...Ειχε πλεον μεταμορφωθει σ ενα θηλυκο που θα εκανε τα παντα για να νιωσει την καβλα.
Την γαμουσα σαν τρελος....Ειχα καβλωσει τοσο πολυ μ αυτο το θηλυκο...Εβγαζε ολο και πιο πολυ την πουτανια απο μεσα της...Ο πουτσος μου ξεσκιζε το μουνακι της τελεια.
Μουγκριζα σαν ζωο ενω την ακουγα να βγαζει ηχους θηλυκους που με οδηγουσαν στα συννεφα...Ειχα χαθει...
Ο οργασμος μας ηταν αγριος....
-Καβλα μου...Σε σκιζωωω...ΜΜΜΜΜΜΜ.....
-Ναι μωρο μου...Ναι...ΑΑΑααα...ΑΑΑΑαααα...Θα χυ...σω....
Φωναζε με τρεμαμενη φωνη...
-ΧΥΣΕ ΚΑΒΛΑ ΜΟΥΥΥΥΥ...ΜΑΖΙΙΙΙ ΝΑΙΙΙ...
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ......ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...
-ΧΥΝΩΩΩΩΩΩΩ...ΧΥΝΩΩΩΩΩΩΩ.....ΜΜΜΜΜΜΜΑΑΑΑΑΑΑΑΜΜΜΑΜΜΜΜ....
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....

Το τελος του γαμησιου,προεβλεπε την αρχη μια καυτης βραδιας...
Αξιζε τον κοπο τελικα που ξεσηκωθηκα να ερθω εδω εν μεσω κακοκαιριας...
Την γαμησα αλλες δυο φορες στην διαρκεια της βραδιας...Με περισσοτερη ενταση και ζωωδη ενστικτα...Την ξεσκισα...
Κοιμηθηκαμε αγκαλεια...Ετσι οπως μ αρεσει...

Το πρωι...
Ανοιξα τα ματια...Ειδα εναν μπομπιρα στην πορτα της κρεβατοκαμαρας να με κοιταει ανεκφραστος...
Αμεσως μου εφυγε το "χασιμο" που νιωθω παντα στο πρωινο ξυπνημα. Συνειδητοποιησα εκπληκτος πως ηταν ο γιος της!Τραβηξα εντρομος τα σκεπασματα μην τυχον με δει γυμνο ο μικρος...
Αν ειναι δυνατον!Μα καλα ειναι ηλιθια?!Σκεφτηκα θυμωμενος...Απο που ξεφυτρωσε το παιδι!Νομιζα πως ημασταν μονοι ολη τη νυχτα στο σπιτι!Δεν φανταστηκα οτι δεν θα προστατευε το παιδι απο την ερωτικη της ζωη...Ειχα την εντυπωση πως το πηγε στην μητερα της.
Απαραδεκτο.Επεσε αμεσως στα ματια μου...Αμεσως μεταμορφωθηκε στα ματια μου ως ενα απλο πουτανακι που ηθελε απλα να γαμηθει.
Ηθελα να την "κραξω" ασχημα...
Παρ ολα αυτα ενω αυτη εστειλε το παιδι να παιξει εξω μιας και εστρωσε ο καιρος,της ειπα με ηρεμο τροπο πως αυτο δεν ειναι σωστο.Δεν επρεπε το παιδι να με δει να κοιμαμε στο κρεβατι της...
Προεταξε ηλιθιες δικαιολογιες δινοντας μου να καταλαβω πως μαλον το ξανακανε το εγκλημα...

Κρατωντας τον καφε στο χερι,περασα στο studio αισθητικης.
"Χαλασμενος" απο το σκηνικο με το παιδι,ηθελα να την τιμωρησω...Δεν μπορουσα ακομη να πιστεψω οτι αθελα μου συμετειχα στον τραυματισμο μιας παιδικης ψυχης...Η διαθεση μου γι αυτην αλλαξε...Η γυναικα που μου χαρισε χθες βραδυ ενα γαμησι που ειχε πολλα απο τα ωραια που μπορει να χει ενα πηδημα,δεν υπηρχε πια...Στην θεση της υπηρχε μια κακη μανα...Μια βρωμοπουτανα...Τα χαρακτηριστικα του προσωπου της εγιναν ακομη πιο προστυχα...Εγιναν χυδαια...

Οπως με ξεναγουσε στον χωρο,χωρις να δειχνει δυασαρεστημενη απο το γεγονος που με χαλασε,πηγα απο πισω της και εβαλα τα χειλη μου στο λαιμο της πιανοντας τις βυζαρες της....
-ΜΜΜμμμμ...
Εκανε καβλιαρικα ποθωντας την συνεχεια...
Εβγαλα το νυχτικο που φορουσε συνεχιζοντας τα ρουφηγματα και κολωντας τον πουτσο μου που ηταν πετρινος ηδη,στον κωλο της....
Χαθηκε στο αγγιγμα αυτο....
Αμεσως επιασα την λευκη ποδια που ηταν παραδιπλα και της την φορεσα....Ηταν με τα εσωρουχα και την ποδια μονο...
Την γυρισα προς τα μενα και την φιλουσα στα χειλη....Οι γλωσσες μας επαιζαν παιχνιδι τρελο...
Την εσπρωξα προς τα κατω λεγοντας την...
-Παρτον καβλα μου...
Χωρις δευτερη κουβεντα λυγισε τα ποδια και βρεθηκε ο πουτσος μου στα χειλη της....
-ΜΜΜΜμμμμμ Καβλα....
Φωναξα καθως πλατσουριζε ο πουτσος μου μεσα στα χειλη της.Μου επαιρνε τελεια πιπα....
Τον ρουφουσε και τον εγλειφε ενω εγω της ελεγα οτι πιο προστυχο μου ερχοταν στο μυαλο...
ΜΜΜΜ...Παρτον γαμιολα...ΜΜμμμ...Ετσι...Φατον καβλιαρα μου...Γλυψε μου και τ αρχιδια μωρη γαμιολα....Εισαι η πουτανιτσα μου....
Της ελεγα σπρωχνωντας το κεφαλι της προς τον πουτσο μου...
Δεν ηθελα να χυσω ετσι....
Την τραβηξα απο τα μαλια αγριεμενος απο την καβλα και την εβαλα στην επανω στην ακρη του επαγγελματικου κρεβατιου στα τεσσερα...Εγω στεκομουν ορθιος απο πισω της.
Επιασα με το ενα χερι μου το σαγονι της και με το αλλο τραβηξα με δυναμη το δαντελωτο μαυρο εσωρουχο της σκιζοντας το...
ΑΑααχ...
Η ηδονη της βιας ηρθε να την καβλωσει κι αλλο...
Αμεσως της εδωσα να γλειψει το δαχτυλο μου...Το μεσαιο...Σαλιωνοντας το το καρφωσα στην κωλοτρυπιδα της αγρια και βαθια...Πονεσε...
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....Με πονας μωρο μου.....
Μου ειπε...
-Σκασε γαμιολα...Βουλωστο...Θα σε ξεσκισω...
Της ειπα ανοιγοντας το κωλαρακι της και γλυκαινοντας την μαζι,γλειφωντας το αυτακι...
Μολις της ανοιξα για καλα την κωλοτρυπιδα,ετριψα τον πουτσο μου βασανιστικα γυρω της...
Η αναμονη την τρελαινε...Το ηθελε...Το ηθελε σαν τρελη η παλιοπουτανα...
Το καρφωμα ηταν αγριο....
Μουγκριζοντας απο την καβλα,τον καρφωνα βαθια μεσα στην κωλοτρυπιδα της....
-ΑΑΑΑΑΑΑΑ.ΑΑΑΑ...ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΜΗ....Μη μωρο μου....
Φωναζε και παρακαλουσε να την λυπηθω...
-Σκασε μωρη γαμιολα....ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....ΘΑ ΣΤΟ ΞΕΣΚΙΣΩ ΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΠΑΛΙΟΠΟΥΤΑΝΑ...ΑΑΑΑΑΑ...
Την ξεσκιζα βγαζοντας οτι πιο βρωμικο απο μεσα μου....
Η σκηνη με το παιδι αλλα και η φαντασιωση της νοσοκομας που την γαμαω στο επαγγελματικο κρεβατι μ εβγαλαν εκτος εαυτου...
-ΜΜΜΜΜΑΑΑΜΜΑΜΜΑΜΑΜΜ...ΣΕ ΓΑΜΑΩΩΩΩΩΩ....ΣΕ ΣΚΙΖΩ ΓΑΜΙΟΛΑΑΑΑΑ ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ....
Την ξεσκιζα τοσο δυνατα,που δεν νομιζα να το απολαμβανει...


Ηθελα να την πονεσω...Να την τιμωρησω.
-ΠΑΡΤΟΝ ΓΑΜΙΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ ΣΟΥ...ΜΜΜΜΜ....ΕΙΣΑΙ Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥΥΥΥΥ...
Της ελεγα ξεσκιζοντας την .Σιγουρα ξεσηκωσα τους γειτονες...
Πιανοντας την απο το στομα,εβαλα τα δαχτυλα μου μεσα...Της πιεζα ολο το προσωπο προς τα πισω...Την ενιωθα πως δεχοταν αβολα αυτη την πιεση...Αυτο μ εκανε να παρω κι αλλη δυναμη...Την ξεσκιζα την πουτανα...
-ΜΜΜΜΜΜ...ΑΑΑΑΑΑΑ....ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Φωναζε συνεχως απο τον πονο...
Στην κορυφωση του εξοργισμου μου,ηρθε ο οργασμος...
-ΜΜΜΟΟΟΥΥΥ..ΑΑΑΑΑ...ΧΥΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ....ΧΥΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ...ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
-ΑΑΑΑΑΑΑΜΜΜΜΜΜΜΜ...ΠΑΡΤΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΑΡΤΑ ΓΑΜΙΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.......
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.ΑΑΑ...ΑΑΑΑ...αααααααα.....αααα...

Ξαπλωσε εξουθενωμενη στο επαγγελματικο κρεβατι...Δεν ξαναασχοληθηκα μαζι της...Κανοντας ενα γρηγορο ντουζακι,ντυθηκα και εφυχα λεγοντας την απλα "Οχι ξανα μπροστα στο παιδι..."ενω η απορια για την σταση μου αυτη ηταν ζωγραφισμενη στο προσωπο της...
Δεν την ξαναειδα απο τοτε.Ποτε δεν θελω ξανα τετοια γυναικα στο κρεβατι μου.Το βεβηλωνει κι αυτο και μενα...
Ειμαι ενας ανθρωπος που το μονο που απολαμβανει με την ψυχη του σ αυτη τη ζωη,ειναι μια καλη γυναικα στο κρεβατι.Ομως ανθρωπος που δεν κραταει τις ορμες του οταν πρεπει δεν ειναι ανθρωπος.Ειναι ζωο.Ειδικα οταν προκειτε για γονιους που εκτιθεντε στα ματια των παιδιων τους...
Οχι...
Ετσι πρεπει να φερεσε στις βρωμοπουτανες...Να τις γαμας και να φευγεις...

NetMan

9091927632 ...Πάρε με.
αμζ χρεώσεις 2.46/1' e σταθερό 2.89/1' e κινητό



 Κατοχυρωμένα Πνευματικά Δικαιώματα Τα παρόντα έργα πνευματικής ιδιοκτησίας στην ιστοσελίδα   www.netanddating.blogspot.com, (Πλην των εικόνων)προστατεύονται κατα τις διατάξεις της ελληνικης νομοθεσίας (Ν.2121/1993, αρθρο 51, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα) και τις διεθνείς συμβάσεις Βέρνης Παρισιού, που κυρώθηκε με τον ν.100/1975 περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται απολύτως άνευ γραπτής άδειας του δημιουργού η κατα οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο (ηλεκτρονικό, μηχανικό ή άλλο) αντιγραφή, φωτοανατύπωση και εν γένει αναπαραγωγή, εκμίσθωση ή δανεισμός, μετάφραση, διασκευή, αναμετάδοση στο κοινό σε οποιαδήποτε μορφή και η εν γένει εκμετάλλευση του συνόλου ή μέρος του εκάστοτε έργου.

17 σχόλια:

  1. Μπράβο αγόρι μου την ξέσκισες πάλι την πόρνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'Εσο επιεικής με τους ανθρώπους. Μπορεί να μην το είχε συνειδητοποιήσει πόσο κακό ήταν να αφήνει την ερωτική της ζωή να γίνει ορατή από το παιδί της. Νομίζω μιά ψύχραιμη δική σου συμβουλή θα την οδηγούσε στο να το καταλάβει. Δυστυχώς δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι το IQ που θα θέλαμε. Και προφανώς ούτε αυτή το έχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηλιοτυπον
    Ισως ακραια η σταση μου,ομως μου γυρισε τα μυαλα που λενε...
    Απο την αλλη παλι,ενα τρανταχτο σοκ ισως βαζει περισσοτερο μυαλο απο μια ηπια συμβουλη.
    Σε ανθρωπους με χαμηλο IQ οπως λες,ισως ειναι προτιμωτερο το δευτερο μιας και τους καθοδηγουν τα θελω τους πιο πολυ απο το μυαλο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σιγά ρε φιλαράκι, επειδή έγινε ό,τι έγινε με το παιδί, ξαφνικά την είδες ως "παλιοπουτάνα" που ήθελε μόνο να γαμηθεί; και ποιο το πρόβλημα σου; Τι άλλο να ήθελε από έναν άγνωστο που γνώρισε σε σάιτ γνωριμιών, να γνωρίσει την ψυχούλα σου; εσύ δλδ τι κάνεις πέρα από το να σκίζεις μουνιά και κώλους; καθεσαι και γραφεις ενα σωρό πίπες για την επαφή με το Θείο και όλες τις αμπελοφιλοσοφίες για να μας πεις τι; ότι το γαμήσι σου έχει περιεχόμενο;
    Α, και κάτι ακόμη: φόρα και κανένα προφυλακτικό, Δημόσιος Κίνδυνος κατάντησες.
    Τ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τ.Κ
    Oποια μανα δεν υπολογιζει το παιδι της μα μονο την ερωτικη της καλοπεραση της ειναι πουτανα με την κακη παντα ενοια για μενα.(Οι πουτανες με την καλη ενοια ειναι η αδυναμια μου και βαραω ευχαριστως προσοχη μπροστα τους...)
    Απο την συγκεκριμενη δεν ηθελα να νιωσει την ψυχη μου οπως λες και δεν βλεπω πως το συμπερανες αυτο.Το να ακουει πιθανως ενα παιδακι τα αχ και βαχ μας απο το διπλανο δωματιο ειναι χυδαιο εγκλημα κατα γενικη ομολογια.Ουτε καν να μην κανω θορυβο δεν μου ειπε...

    Το τι γραφω για θεους και δαιμονες και αν το πηδημα μου εχει περιεχομενο ειναι θεμα δικο μου μιας και το πηδημα του καθενος ειναι δικη του υποθεση και μονο.Δεν απαιτω απο κανεναν να δεχθει οποιες αμπελοφιλοσοφιες γραφω.(Οντως αμπελοφιλοσοφιες ειναι,αλλα και γιατι να μην ειναι στο κατω κατω...

    [ ... για να μας πεις τι; ότι το γαμήσι σου έχει περιεχόμενο; ]
    Δεν θελω να πω κατι.Πρεπει να υπαρχει λογος που τα γραφω?Ετσι γουσταρω και αγαπω στο φιναλε.
    Δεν τα γραφω για να κανω τον κοσμο καλυτερο.Το γιατι τα γραφω ειναι ενα ερωτημα που δεν χριζει απαντησης οπως δεν χριζει απαντησης το γιατι εσυ καθεσε και διαβαζεις η και γιατι σχολιαζεις κιολας..Ετσι μου καπνιζει και ετσι σου καπνιζει.

    Αληθεια πες μου...Αν ηξερες πως μια κοπελα εχει AIDS θα εκανες σεξ μαζι της με προφυλακτικο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τ.Κ
    Εχω την αισθηση πως εισαι αντρας.Αν οχι,οπου κοπελα βαλε αντρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1. σχολιάζω όπως θα σχολίαζα αν διάβαζα κάτι που μου άρεσε. με την κατάληξη της συγκεκριμένης ιστορίας διαφώνησα και το σχολίασα, πιστεύω ότι τα σχόλια είναι και για τους διαφωνούντες όχι μόνο για τους συμφωνούντες.
    2. πέρα από το AIDS υπάρχουν κι άλλα αφροδίσια νοσήματα, σε πληροφορώ: έρπης, μύκητες, τριχομονάδες και άλλα πολλά. Οι άντρες σπανίως εκδηλώνουν συμπτώματα, οπότε και σπανίως τα θεραπεύουν, αλλά είναι φορείς και τα μεταφέρουν στην επόμενη γυναίκα. Αν σε ενδιαφέρει βέβαια
    3. Θα δεχτώ ότι η εν λόγω κοπέλα αποδείχτηκε κακώς εννοούμενη πουτάνα. Η δική σου συμπεριφορά που έγινε σχεδόν συμπεριφορά βιαστή σε κάνει να αισθάνεσαι περήφανος; Τα τίμησες τα παντελόνια σου. Λες ότι λατρεύεις τις γυναίκες και στέκεσαι προσοχή μπροστά στις -έστω καλές εννούμενες πουτάνες. Εμένα για μισογύνης μου φαίνεσαι.
    Καλά μάντεψες, άντρας είμαι. Τ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν εχω καμια διαφωνια με την διαφωνια σου.Με την επιθετικη σου προσεγγιση εχω.Δεν υπαρχει λογος...Απλα χαλαρωνουμε ολοι εδω πιστευω.

    Περηφανος δεν ενιωσα και το αναφερω κατα καποιο τροπο. [...Ποτε δεν θελω ξανα τετοια γυναικα στο κρεβατι μου.Το βεβηλωνει κι αυτο και μενα...]
    Και βεβαια δεν μου αρεσε η σταση μου!Θυμωσα που δεν μ ενημερωσε.Θα το σεβομουν και θα προσεχα τουλαχιστον...
    Το κειμενο αυτο οπως και τα υπολοιπα εδω θελουν να δωσουν την ψυχοσυνθεση της στιγμης και πως αυτη προεκυπτε καθε φορα.
    Δεν παριστανω τον αλαθητο η τον σουπερ γκομενο.Απλα μια περιγραφη κανω,οσο μπορει αυτο να αποδωθει σ ενα μικρο κειμενο.

    ...Μισογυνης εγω?...Θα γελασουν ολα τα θηλυκα παρδαλα και μη κατσικια...Τι ειναι αυτα που λες..!

    Το προφυλακτικο σε σωζει μονο απο ανεπυθιμιτη εγγυμοσυνη και απο τιποτε αλλο.Εκτος αν μιλας για αποστειρωμενο σεξ που δεν προκειτε να κανω ποτε μου...
    Μονο στο πρωκτικο μπορει να χρησιμευσει αλλα καποιες στιγμες χανεις το μυαλο σου και συμβαινει...
    Καλυτερο προφυλακτικο ειναι η διαισθηση σου δυστυχως.
    Το "οποιος φοβαται παει και κοιμαται" ταιριαζει γαντι στην περιπτωση αυτη.
    Η ενασχοληση μου με την μικροβιολογια και τους γιατρους της καποτε το επιβεβαιωνει...Δεν μιλας με καποιον ανευθυνο.

    Σ ευχαριστω για την κουβεντα φιλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ....δεν θα το γραφα αυτό το σχόλιο, ειχα αποφασίσει,αλλά πιστεύω οτι Θες να σου λεμε
    απόψεις.
    Με στεναχώρεσε αυτή η ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Stella.

    Και μενα καλη μου.
    Το πως μπορει να σε ενεργοποιησει καποιος με μια του κινηση,δεν το ξερεις ουτε εσυ ο ιδιος μερικα δευτερολεπτα πριν συμβει.
    Ο κοσμος των ανθρωπων δεν ειναι τα κτηρια η θαλασσα και τα ανθισμενα μπαλκονια.Ειναι οι ανθρωποι που τον περιβαλουν και οτι του βγαζουν απο μεσα του.Οταν εισαι με λαθος ανθρωπους κανεις λαθη ως συνηθως.
    "Απιστευτος ο κοσμος κι ο χαρακτηρας μας..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.ΦΤΑΙΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕΣ.ΟΣΟ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΟΟΟΛΥ ΞΥΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για το αν θελει ξυλο δεν θα σχολιασω.
    Επρεπε οντως να φυγω αμεσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πονεσα κι εγω διαβαζοντας.......αλλα συμφωνω σε μια τετοια γυναιακ ετσι αξιζει να της φερθουνε..σαν να ειναι η μεγαλυτερη πουτανα...
    αυτο δεν ειναι προστυχια...ειανι χιδαιο και αθλιο να κανεις κατι τετοιο στ παιδι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελη σ ευχαριστω για το σχολιο.Και συγγνωμη αν σε πονεσα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά της έκανες της βρωμιάρας.Συμφωνώ με την Έλη.
    Και συ μην ξοδεύεσε με τέτοιες γυναίκες.Το κατάλαβες άλλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανωνυμε/η

    Σ ευχαριστω για το σχολιο.
    Επισης, θα φοραω και ζακετα οταν εχει ψυχρα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή