Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010

ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑΩ ΕΚΚΛΗΣΙΑ...

Η πρωτη ιστορια που θα σας πως ειναι μικρη και οχι τοσο εντυπωσιακη.
Θεωρηστε την ως "ζεσταμα". :)

Την εν λογω περιπετεια την θυμαμε οχι τοσο για το περιεχομενο της αλλα για το κωμικο της φιναλε...


Μιλωντας σε chat και μετα απο το τηλεφωνο η επικοινωνια εξελιχθηκε αισθησιακα...Ενιωθα πως ηθελε ηδη να βρεθουμε...Με ειχε ερεθισει η γλυκυτητα της φωνης της και της εδωσα να το καταλαβει...Σκεφτηκα ομως να μην το "τραβηξω" μηπως και γινει καμια "στραβη".Βλεπεις οι γυναικες αλλα λενε κι αλλα εννοουν...Μας δοκιμαζουν και πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι... Αποφασισαμε να βρεθουμε το σαββατο.
Ετσι και εγινε.

Δωσαμε ραντεβου στην Καλαμαρια και συγκεκριμενα στην Κρηνη...
Πηγα πρωτος κατα τις 10 το βραδυ και την περιμενα.Μιλωντας στο κινητο την καθοδηγουσα που ακριβως να ερθει και πως να με αναγνωρισει...
Βλεποντας την να ερχετε χαμογελαστη οταν με εντοπισε, χαρηκα μιας και ηταν γλυκουλα και οχι κανενα "μπαζο" που θα ντρεπομουν να σταθω διπλα της.Η περιγραφη που μου εκανε απο το τηλεφωνο ηταν αληθινη.
165 περιπου,κοντα καστανα μαλια,γλυκο προσωπο,πιασιματακια στο κορμι φορωντας παλτο,παντελονι και ψιλα τακουνια.Μεσα στα πλαισια σκεφτηκα εκ πρωτης.
Οι πρωτες στιγμες ηταν χαμογελαστες και οχι αμηχανες απο την πλευρα μου.Η δικη της αμηχανια προδιδε την ανησυχια της αν θα αρεσει και σε μενα η οψη της.
Μολις φιλιθηκαμε τυπικα στο μαγουλο,την εκανα να νιωσει ανετα,πηγαμε σ ενα μπαρακι εκει διπλα να καθησουμε.Επελεξα μια ησυχη γωνια με καναπεδακι.Απομερη ωστε να μην παρεμβαλει το περιβαλον στην ατμοσφαιρα και δημιουργει στρες και στους δυο μας.
Τα ματια μου περιηγηθηκαν αναγνωριστικα στο κορμι της,τα χερια της,τα μαλια της...Ενιωσα πως την ηθελα...
Μετα απο τις πρωτες κουβεντες εξοικιωσης,προσπαθησα να ερθω πιο κοντα της και να την χαλαρωσω με αστειακια και χειρονομιες που εδειχναν το ενδιαφερον μου γι αυτην.Το επιθυμητο αποτελεσμα δεν αργησε.Οσο περνουσε η ωρα,αφηνομασταν και οι δυο ολο και περισσοτερο...Νιωθαμε ηδη σαν ζευγαρι και τα χερια μας κρατουσαν το ενα το αλλο....Τις ελεγα ωραια λογια με χροια ερωτισμου που την αγγιζαν τελεια απ οτι ενιωθα...Ενιωθα υπεροχα εχοντας διπλα μου ενα γλυκο πλασμα!
Το πρωτο φιλι δεν αργησε να ερθει...Προστατευμενοι απο την γωνια που διαλεξα αγκαλιαστηκαμε και δωσαμε ενα καυτο φιλι που προμηνυε την εξελιξη της βραδιας...

Μετα απο την συνειδητοποιηση της καταστασης,και εν μεσω χαδιων και φιλιων,ειχαμε φουντωσει και οι δυο τοσο που δεν κρατιομασταν...Το χερια μου ταξιδευαν αναγνωριστικα στο κορμι της κανοντας την να ανατριχιαζει και να το δειχνει...Της ζητησα να παμε καπου οπου θα ειμαστε μονοι...Της ειπα να παμε σε καποιο ξενοδοχειο.Ειπε πως προτιμα να παμε σπιτι της μιας και ο γιος της ειναι στο σπιτι στης μητερας της.
Πεταξα απο την χαρα μου!Προτιμω παντα τον προσωπικο χωρο.Στην προκειμενη περιπτωση μαλον θα λειτουργουσε υπερ ωστε να νιωθει ανετα...

Ακολουθησα το αυτοκινητο της με το δικο μου.Δεν ηταν μακρυα.Στο Καραμπουρνακι.
Χερακι χερακι ανεβηκαμε στο διαμερισμα.
Κλασικο νοικοκυρεμενο σπιτι σκεφτηκα οταν μπηκα μεσα.Δεν εχασα ομως χρονο και καθως ημουν πισω της,την επιασα απο την μεση,κολησα πανω της,δινοντας της ενα γλυκο ρουφηχτο φιλι στο λαιμο και ανεβαζοντας τα χερια μου στο στηθος της πιεζοντας το ...Την ηθελα τοσο πολυ...
- Σιγα μωρο μου...Περιμενε.Να βαλω να πιουμε κατι.
Μου ειπε ναζιαρικα.
Ειχε παει ηδη 12 και.
Μολις εφερε τα ποτα με οδηγησε στην κρεβατοκαμαρα λεγοντας μου πως ερχετε αμεσως...
Εβγαλα τα ρουχα μου και εμεινα με το εσωρουχο.
Πινοντας και καπνιζοντας την περιμενα ικανοποιημενος απο την εξελιξη της γνωριμιας αλλα και απο την συμπεριφορα της που ηταν θηλυκοτατη .Ολα ηταν τοσο ομορφα...

Καποια στιγμη ηρθε στην κρεβατοκαμαρα φορωντας μονο τα εσωρουχα, καθοντας ναζιαρικα διπλα μου που ειχα απλωθει σαν κυριαρχος ηδη...
Πηραμε τα ποτηρια και τζουκρισαμε κοιταζοντας στα ματια...
Της εδωσα να τραβηξει μια ρουφηξια απο το τσιγαρο μου βαζοντας ταυτοχρονα τα χειλη μου στο λαιμο της...Ηθελα να το απολαυσει οσο γινοταν πιο πολλυ...
"Μμμ"...Ακουστηε απο τα χειλη της...Τρελαθηκα....Αρχισα να την φιλαω παντου...Τα χερια μου την τρελαιναν οπου αγγιζα...Η γλωσσα μου και τα χειλη μου την ρουφουσαν παντου...
Ριχνοντας την ανασκελα επεσα με τα χειλη στις ρογες της...Τις ρουφουσα και τις δαγκωνα,βαζοντας τα δαχτυλα μου μεσα της απαλα ...
"Ωωω μωρο μου"....Ελιωνε...
Ηθελα να την εχω ετσι και να την παιζω στα χερια μου....Της εκανα ερωτα με τα δαχτυλα μου γλειφωντας την στον λαιμο....στα χειλη...Η ανασα της ατελειωτο ακουσμα ηδονης...Ηθελα να την κανω να "πεταξει" με καθε τροπο...Ηθελα να βγαλει ολη  την πουτανια της και να μου την δωσει..Να την παρω ολη...Να χαθω μεσα στην θηλυκοτητα της...
Χωρις να αντεχω αλλο,ανοιξα τα ποδια της και μπηκα γλυκα ολος μεσα της.Ηταν τοσο υγρη...Μαλον αληθεια ελεγε οτι εχει καιρο να κανει ερωτα σκεφτηκα...

Της εκανα ερωτα γλυκα και δυνατα,Δεν ηταν τοσο εκδηλωτικη οσο ειχε δειξει στην αρχη...
Παρ ολα αυτα ηθελα να την κανω να περασει ομορφα...Μονο η ανασα της εδειχνε την απολαυση που ενιωθε.
Θελοντας να την στειλω στα συννεφα,και ψαχνοντας τι την τρελαινε περισσοτερο,εβαλα τα ποδια της στους ωμους μου και μπηκα βαθια ολος μεσα της...Εβλεπα στα ματια της την ηδονη και χανομουν στο θεαμα αυτο...Αν και ηθελα να τελειωσω κρατηθηκα και την επαιρνα ετσι για ωρα...
Ποτε δεν θελω να τελειωσει αυτη η στιγμη...Την επαιρνα και την φιλουσα στα χειλη...Επαιζα με την γλωσσα της...Ηθελα να βγαλει ολη την πουτανια της που ηταν σε υπνωση.
Της ελεγα λογακια γλυκα βαζοντας το δαχτυλο μου στα χειλη της δειχνοντας πως ηθελα να μου το γλυψει..."Με τρελαινεις μωρακι μου...Εισαι γλυκα" της ελεγα με σχεδον κολημενα τα χειλη μου στα δικα της...Δεν ανταποκριθηκε οπως θα θελα αλλα δεν σταματησα να την ψαχνω...
Το τελος της "πρωτης πραξης" ηρθε μ εναν δυνατο οργασμο μου που ενιωθα να την τρελαινει κρινοντας απο το σφιξιμο των χεριων της και απο την ανασα της...
Το χαμογελο ικανοποιησης της δηλωνε πως δεν το απολαυσα μονος...
Ακολουθησαν αγκαλιες με τσιγαρακι και γουλιες απο το ποτο...
Ενιωθα πανεμορφα που ειχα στην αγκαλεια μου ενα ακαλιεργητο ερωτικα θηλυκο πλασματακι.Ενα πλασματακι που μου δινεται χωρις φραγμους και αντηρησεις ως στιγμης.

Στην "δευτερη πραξη" προσπαθησε να με ικανοποιησει με τα χειλη της...
Αρχισε να με φιλαει στο κορμι...Απαλα σαν να σ αγγιζει βελουδο ηταν...Ισως η ωραιωτερη στιγμη της βραδιας...Το εκανε τελεια...Απιθανα τρυφερη...Με κερδισε αμεσως αυτη η τρυφεροτητα της...Ενιωσα δικος της...Αφεθηκα στα χειλη της...
Μην αντεχοντας αλλο της καθοδηγησα το κεφαλι της στο πεος μου...Την ενιωσα αμηχανη μα δεν σταματησε...Αρχισε να τον φιλαει...Να μου τον γλειφει..Με το χερι μου τον εβαλα μεσα στα χειλη της...Δεν ειχε την τεχνικη και ειπα να την τρελανω εγω...
Την γυρισα στα τεσσερα και εβαλα την γλωσσα μου μεσα μπρος και πισω της ξαφνιαζοντας την...Τρελαθηκε!Την εγλειφα και της δαγκωνα τα κωλομερια...Στην αισθηση της γλωσσας μου στην κωλοτρυπιδα ενιωσε αβολα...
-Οχι πισω μωρο μου...
Μου ειπε φοβισμενα...
Το σεβαστηκα.Δεν μ ενδιαφερει να κανω κατι που το θελω μονο εγω...
Οπως την ειχα στα τεσσερα συνεχιζα να της γλειφω το μουνακι που ηταν μουσκεμα...Ανοιγα τα κωλομαγουλα και εβαζα ολη τη μουρη μου μεσα...Τρελαθηκε...
Μολις την ενιωσα πως δεν αντεχει αλλο,κρατωντας την απο την μεση,μπηκα δυνατα και βαθια μεσα της....Ειναι η σταση που με τρελαινει.Της εκανα ερωτα ετσι για ωρα μιλωντας της ερωτικα...προστυχα...Τον καρφωνα μεσα της με ολη μου την δυναμη...
"Καυλα εισαι μωρο μου....Θελω να σε γαμαω ολη τη νυχτα..." της ελεγα σφιγγοντας της τα κωλομαγουλα...Οι οργασμοι της ασταματητοι...Την ενιωθα να τελειωνει καθε που εβγαζε βογκητα και εξαγριωνομουν ακομη πιο πολυ!"Θελω να σε ξεσκισω μωρακι μου...Θελω να σε κανω την πουτανα μου" της ειπα και δεν εδειξε να "χαλιετε" αλλα ουτε και να φτιαχνετε...Ηταν ηδη χαμενη στην ηδονη...Την ξεσκισα...
Ο δικος μου οργασμος ηταν αγριος...Καθως την επιανα απο την μεση,το ενα μου χερι της επιασε τα μαλια και τραβηξε προς τα πισω το κεφαλι της...Τελιωσα τραβωντας την δυνατα προς τα πισω μουγκριζοντας σαν ταυρος....

Σιγη και πληροτητα παντου...

Παντα μ αρεσει οταν βλεπω την ικανοποιηση στο προσωπο της γυναικας...Ειναι τοσο ομορφο θεαμα!Το πιο ομορφο θεαμα!Και οταν νιωθεις πως εσυ ευθυνεσε γι αυτην την ομορφια νιωθεις θεος...
Κοιμηθηκαμε επι τοπου σαν πουλακια...Τουλαχιστον εγω.

Με ξυπνησε με χαδακι λεγοντας μου πως μου εφτιαξε καφε.Με δυσκολια ομως μπορουσα να ανοιξω τα ματια μου...
- Τι ωρα ειναι?
Ρωτησα χαμηλοφωνα...
- 7 και μιση
Απαντησε...
-...ΤΙΙΙ??? Και γιατι με ξυπνησες απο τοσο νωρις?!?!
Ρωτησα καθως ημουν ακομη στα "χαμενα"
-Μωρο μου θα ερθει η μαμα μου σε λιγο να παμε στην εκκλησια...
Μου ειπε λες και ηταν αυτο το φυσιολογικο μετα απο μια καυτη βραδια...
Αυτοματως ενιωσα απο αρχοντας του σπιτιου,σαν υδραυλικος που ηρθε να επισκευασει τα υδραυλικα και να φυγει...
Απο ευγενεια δεν την "εκραξα"Εκανα ενα τσιγαρο γρηγορο πινοντας λιγο καφε και εφυγα...

..Ηθελα να σκοτωσω ανθρωπο επιγοντως!Ποια εκκλησια βρε κοπελα μου?!Τωρα βρηκες να πας να προσευχηθεις?!
Αν νομιζεις πως μπορεις να κρατησεις καποιον αντρα σαν κι εμενα ενω προτιμας την εκκλησια απο το να πιουμε καφεδακι αγκαλια εισαι γελασμενη...
Για εργαλειο με περασες που το πετας οταν δεν το χρειαζεσε..?
Ελεος...

Δεν την ξαναειδα απο τοτε κι ας μου τηλεφωνησε ξανα και ξανα...
Ισως κι αυτη τωρα να ειναι μια απο τις γυναικες που λενε πως οι ερωτες του διαδικτυου δεν κρατανε...

NetMan

9091927632 ...Πάρε με
αμζ χρεώσεις 2.46/1' e σταθερό 2.89/1' e κινητό



Κατοχυρωμένα Πνευματικά Δικαιώματα Τα παρόντα έργα πνευματικής ιδιοκτησίας στην ιστοσελίδα   www.netanddating.blogspot.com, (Πλην των εικόνων)προστατεύονται κατα τις διατάξεις της ελληνικης νομοθεσίας (Ν.2121/1993, αρθρο 51, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα) και τις διεθνείς συμβάσεις Βέρνης Παρισιού, που κυρώθηκε με τον ν.100/1975 περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται απολύτως άνευ γραπτής άδειας του δημιουργού η κατα οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο (ηλεκτρονικό, μηχανικό ή άλλο) αντιγραφή, φωτοανατύπωση και εν γένει αναπαραγωγή, εκμίσθωση ή δανεισμός, μετάφραση, διασκευή, αναμετάδοση στο κοινό σε οποιαδήποτε μορφή και η εν γένει εκμετάλλευση του συνόλου ή μέρος του εκάστοτε έργου.

16 σχόλια:

  1. Ευλόγησον NETMAN και καλώς ήρθες στην blog-όσφαιρα!!!!

    Φιλιά πύρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστος ο παιχτης!

    Σιδερενιος και καλως ηρθες.

    Διωξε γρηγορα και τη ντροπη που διεπει το γραπτο σου λογο και.....ψηλα το κεφαλι.

    "Don't"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ ευχαριστω για το καλωσωρισμα και την συμβουλη!
    Θα τα λεμε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κακως δεν την εκραξες την χαζοβιολα οπως κακως που την σεβαστηκες και δεν της ξεσκισες την κολοτρυπιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανωνυμε δεν υπαρχει λογος...Ειχα αποφασισει αμεσως πως δεν θα την ξαναδω.Αρα ποιος ο λογος να μπω στη διαδικασια της οποιας λογομαχιας.
    Οσο για την κωλοτρυπιδα που λες,νομιζα πως εχουμε καιρο... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mια εκκλησία πάντα έπεται ,για να σβηστούν οι κολασμένες νύχτες.
    Καλώς ήρθες στην blog-όσφαιρα.
    Πύρινα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Venus σιγα την κολασμενη νυχτα... :)
    Κολασμενες θα διαβασεις σε επομενες εξιστορησεις μου...Πρωτα ο Θεος...! :)
    Σ ευχαριστω και καλως σε βρηκα.

    Πυρινα φιλια θεικα κολασμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Venus τωρα μολις εμφανησε το..Ευλογησον μηνυμα σου!Τελικα εσυ εστειλες το πρωτο μηνυμα... ;)
    Πρωινα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διαφωνώ με την αντίδρασή σου. Αφού πήγες σε δικό της χώρο, τη πήδηξες απο πίσω ενώ εκείνη δεν ήθελε, μην απορείς λοιπόν που πουρνο-πουρνό σου είπε τις μπούρδες περί εκκλησίας..
    Στη θέση σου θα τη ξαναδοκίμαζα αλλά στο δικό μου χώρο..και εκεί θα έβλεπα πώς θα έφευγε/τι ώρα/αν έφευγε το πρωϊ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θεια Λενα μαλον δεν διαβασες καλα το κειμενο.Δεν την πηρα απο πισω επειδη δεν ηθελε...
    [....στην κωλοτρυπιδα ενιωσε αβολα...
    -Οχι πισω μωρο μου...
    Μου ειπε φοβισμενα...
    Το σεβαστηκα.Δεν μ ενδιαφερει να κανω κατι που το θελω μονο εγω...]

    Θεωρω οτι θα μπορουσε να το αναβαλει ευκολα και να ασχοληθει μαζι μου μιας και ,τουλαχιστον της κερδισα τον σεβασμο.Με "χαλασε"αυτη η σταση της.

    Καλως ηρθες στη σελιδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι σου ειμαστε οι ανθρωποι...δεν καθομαστε στα σιγουρα μονο ψαχνουμε τη μεταθανατο ζωη ...ο πουτσος εχει να σου προσφερει και ενα οργασμο ο παπας τι το πολυ πολυ κανα κοματι αρτο εις αφεση αμαρτιων...
    Καλως ορισες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στελλιτσα ας εψαχνε οτι ηθελε μονο ας μου προσφερε ενα ομορφο πρωινο ξυπνημα που κερδισα με την αξια μου στο κατω κατω! :))
    Καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όντως χαζομάρες είναι ότι οι σχέσεις από το ιντερνέτ δεν κρατάνε.Φιλικό μου ζευγάρι παντρεύτηκε μετά από ιντερνετική γνωριμία και μάλιστα ήταν από διαφορετικές πόλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και γω ετσι πιστευω.Το ουσιωδες ειναι οτι γνωρισες καποιον/α και οχι το που και το πως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή